Monday, April 15, 2013

Tentang hati



Lama dh x update blog nie...huhu...busy n xde mood nk update...p hri nie tba2 je rsa rjin mnerpa mungkin sbb hti nie dh xthan nk smpan bnda nie dlam hati lagi...kt sini je la tmpat nk luah...o.k tjuk nya "walau racun kau bagi tpi ttap akn aku balas dgan madu" sbb aku bkan nya pndndam tpi ketahui lah...aku juga punya hati..dn hati aku xmmpu lagi nk mnhan smuanya...aku hnya manusia biasa..jdi aku mnta tlong sangat...jgan uji aku lagi dgan emua tue..aku tkut aku xdapat mnahan sgalanya lagi dan mnghmburkn smuanya..aku takut semua tue brlaku..tlong rndah kn sikit ego kau...jgan anggap hnya engkau yg btul...jgan tahu mngkritik tpi apa yg kau kritik kat orang klu kau buat bleh plak...sedar lah...xda manusia smpurna...jgan hdup hnya dipenuhi dgan mngkritik orang..cba ambl masa sminit shja utk muhasabah diri...

Cermin diri, hiasi peribadi...(renung-renungkan)

No comments:

Post a Comment