Thursday, July 26, 2012

hari ini..

penatnyer...tido jap..-_-

Salam...huh..berhabuk dh blog nie..cian..ada tuan yg mlas nk update..p hari nie ada mood plak nk tulis sesuatu kt blog nie..nk cite skit apa yg saku llui hri nie n tujuan aku buat entri kali nie..nk tahu ke...hari nie merupakan hari yg penuh dugaan..mnguji iman dan kekuatan fizikal (bdan lnguh2, kpala rsa diawangan)...klas dri pgi hingga la pkul 1...dh la sblum klas tue klam kabut buat literasi...skadar yg ada ja...binggung sangat2..lpa tue plak susun krusi utk prhimpunan esok...jeng2...waktu petang la yg paling menguji kekauatan..masa bulan posa nie..dgan hari yg panas terik..kami ada pula GERKO bola baling..adoyai..penat sangat..tapi alhamdulillah...kami tak main petang nie..hamya berbincang pasal BIG je dkat tempat tercinta si PULAKO...hahaha...apa2 pun tujuan entri kali nie bukan pasal mengeluh atau merungut tapi pasal my birthday yg tinggal 1 hari ja lagi..xsangka hampir 20 tahun dah usia aku kat dunia nie...alhamdulillah Allah panjang kn umur aku hingga kini...dh tua dh rupanya...apa2 pun ketibaan birthday aku tahun nie seperti kurang baik sikit..bnyak sangat yg menganggu minda dan fikiran aku saat ini...sekiranya boleh aku nk format semua kecelaruan nie..hehe..klu lah boleh kn...p mmg ini hakikat hidup sbgai pelajar..jauh dri keluarga.. semua kcelaruan kna tanggung sndiri..pndam je...bwa g tidur n bngun tidur lga skit..apa2 pun ketibaan y birthday thun nie..buat kn rsa rndu aku pda keluarga dan mereka2 yg sntiasa yg sntiasa ada dlam ingatan nie mkin kuat...xsbar nk blik..rindu sgat dh nie...tak tertanggung rsanya...Miss them damn much..huhu..sentimental li jak...apa2 pun..harapan mnjelang birthday thun nie..biar lah segala urusan dipermudahkan...aminnn...^_*..

No comments:

Post a Comment