Friday, July 27, 2012

my bufday..^_^


 

hai..baru2 nie mood nk update blog mkin mnjadi2..hehe..wlaupun bnyak lgi krja lain yg lbih pnting p ttap cri jugak msa utk update blog nie..hari nie 27 Julai 2012 genap dh umur aku 20 tahun..selamat tinggal alam umur belasan tahun..hoho...kini pangkal umur aku dh bertukar jdi 2..bkan 1 lgi..mmg org ckap umur nie x mlmbangkn apa2 tpi bagi aku dngan mningkatnya umur nie mnydarkan aku usia aku smkin meningkat..so aku kna bertindak mcam org dwasa..xbleh nkal2 sgat lgi..hoho..azam aku msuk umur 20 nie..biar lah aku jdi hamba yg baik dan bermanfaat..aku xnak sia2 kan masa 20 thun yg Allah bgi nie dgan sia2 je..biar lah aku isi dgan prkara yg bermanfaat (tggal kn mood sentimental tue) skrg aku nk crita smpena bday aku yg ke 20 ne..aku dok tggu sapa yg pling awal wish aku..haha..nk tahu siapa..tadaaa...my beloved mom..msti la ibu trcinta aku..blum lgi msuk 27 hri blan mak aku dh kol utk wish bday aku..siap tnya lgi ingat ke bday kmu esok..adushhh..msti mak dh arif sgat dgan prngai anak dia kn..yg mdah sgat lpa klu mgingat tarikh nie..dan sikap aku yg pling mak aku tahu..aku xska ingat2 bday nie..wlaupun bday aku sndiri aku akn buat xtahu je kcuali ada org wish..hoho..klu x aku diam je..sikap yg plik kn..mybe sbab aku dididik mcm tue kot...bapak aku xsuka smbut2 bday nie..dia ckap cam stail org putih je..kta org islam klu btul nk raikan hari lahir kita buat je knduri sedekah atau doa slamat..kt klas pulak..kwan2 wish kt aku..siap nyanyi lagi..cehh..terharu nyerr...xlupa juga  kwan2 yg jauh tue siap hntar msj bergmbar lagi utk wish..terima kasih sgat2 sbab msih mngingati diri ini (cewahhh jiwang plak dah)..tue je utk entri kali nie..hnya utk ckap apa yg brlaku smpena bday aku yg ke-20 thun nie..aku nak perbaiki diri..jdi yg lbih baik..insyaallah..aminnn..^_^

 ( hsil tangan my bff si fafa da great smpena my bday..TQ fwenz)


No comments:

Post a Comment